מגזין פספורט - גיליון 671 - SPA: חופשה לגוף ולנפש
ב נפל דבר. אחרי 2017 נובמבר שנים במטה אל על בנמל 12 התעופה בן גוריון, מחלקת השיווק של אל על עשתה סיבוב פרסה ושבה הביתה, אל סניף ישראל באור יהודה. "הסיבה למהלך הוא רצון לייצר חיבור טוב יותר לשטח, לחזק את מערך המכירות בישראל ולייצר סינרגיה טובה יותר במערכת. סניף ישראל של אל על הוא חוד החנית של החברה בתחום המכירות", כך הסביר ירום ודיש, מנהל סניף ישראל את המהלך. לצד ודיש, מניעים את המערכת הזו עובדים ועובדות, מנהלים ומנהלות. 80 כינסנו שלושה מהם: שלומי זפרני, מנהל מכירות ישראל; פאני הירשברג, מנהלת האגף העסקי; ומיכל כהן- גונזלז, מנהלת שיווק ישראל לראיון בטריפל. עד לפני כשנה וחצי, פאני הירשברג, אז מנהלת סניף אל על בירושלים, עבדה קרוב לביתה למעלה משלושה עשורים. "הייתי באזור הנוחות שלי", היא אומרת. אבל אז הגיעה הצעה מפתה לנהל את האגף העסקי של אל על בסניף ישראל באור יהודה. אז איך זה עובד באגף העסקי? ״עבודה בפינצטה. אחד ועוד אחד. אנחנו כל הזמן עסוקים בלצאת מהקופסה, במציאת פתרונות יצירתיים ולא מוותרים על אף נוסע. פועלים גם ברמת מתאמות הנסיעות ומנהלי הרכש וגם ברמת הלקוח הסופי. עובדים יד ביד עם סוכני הנסיעות המטפלים על מנת לתפור את החליפה המתאימה ביותר. אין תחליף לעבודת שטח ולקשר אישי״. איך התחרות מול חברות הלואו קוסט מורגשת באגף העסקי? "מורגשת פחות כי מדובר במוצר שפחות מתאים ללקוח העסקי". מה מחדש האגף העסקי לשנת ?2018 ״אל על מתחדשת כל הזמן, מחפשת לתת מענה לכלל הלקוחות וללקוח העסקי במיוחד, אחד הדברים למשל הוא הרחבת רשת הנתיבים שנוכל להציע. רק בנובמבר התרגשנו עם טיסת הבכורה למיאמי, ואנחנו כבר עובדים על השקת הקו החדש לסן פרנסיסקו. זהו יעד שמתאים מאוד ללקוח העסקי ויגדיל את סל המוצרים שנוכל להציע לו בצפון אמריקה״. הדרימליינר מן הסתם מסייעים במשימה "יש התלהבות יוצאת מן הכלל, הדרימליינר הם אכן גיים צ'יינג'ר. ההד שזה עשה – עצום. זה מהלך אסטרטגי שמוביל את החברה למקום אחר. זה מושך למעלה את כל מערך השירות". "לא מוותרת על אף נוסע" פאני הירשברג, מנהלת האגף העסקי ״הדרימליינר הוא גיים צ'יינג'ר. מהלך אסטרטגי שמוביל את החברה למקום אחר. זה מושך למעלה את כל מערך השירות" צילום: ספיר פרץ זילברמן וקובי סימן טוב 21 » פספורט
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3