מגזין פספורט - גיליון 671 - SPA: חופשה לגוף ולנפש
מיכל כהן-גונזלז, היא הרכש החדש של אל על סניף ישראל. לפני כחודש עזבה את סאן דור לטובת תפקידה הנוכחי: מנהלת השיווק סניף ישראל. "אני חודש בתפקיד וכל בוקר אני קמה וחושבת איך לעשות את הדברים קצת אחרת. איך להמציא את עצמנו מחדש". איך ממציאים מחדש? , איתו יצאנו החודש, win 2 fly "המבצע הוא דוגמה לאיך ממציאים מחדש. מדובר במבצע דיגיטלי מדליק, אחר, , המונה sell & fly שונה לחברי מועדון כוכבים 50 חברים. על כל 4,000 שחברי המועדון צברו על כירטוסים במהלך חודש פברואר, הם מקבלים כרטיס גירוד דיגיטלי (דרך המובייל או המחשב), מגרדים וזוכים. כל כרטיס גירוד, זוכה". במה זוכים? כרטיסי טיסה, עשרות אלפי 720- "ב vip במתנה, נסיעת sell & fly נקודות להבאת מטוס הדרימליינר ממפעל בואינג בסיאטל לישראל או לטוס בטיסת הבכורה לסן פרנסיסקו ". איך נולד הרעיון של כרטיס גירוד דיגיטלי ובכלל כל המיתוג הצבעוני של המבצע? "ביום הראשון שהגעתי לסניף אמרו לי צריך לעשות מבצע לסוכני נסיעות שיעלה כבר בחודש פברואר. הרעיון של כרטיס גירוד הוא של ירום מנהל הסניף וכל היתר הם תולדה של סיעור מוחות שעשינו כאן. כל אחד תרם את חלקו וכך נולד המבצע. אני למשל, קיבלתי השראה למיתוג של המבצע עם כל הפופ-אפים הצבעוניים מהעבודות של האמן רוי ליכטנשטיין. סניף ישראל וגם מוקדי מכירות של חברות נסיעות, מותגו בפופ-אפים הססגוניים הללו". אתם חושבים כבר על המבצע הבא? "אנחנו כבר עם הפנים קדימה. המבצע הבא יהיה שונה לגמרי ולא קשור למבצע הנוכחי". איך את מסכמת את החודש הראשון שלך בתפקיד? "אני מרגישה חיה. העשייה עושה לי טוב ומרגשת אותי, בעיקר כשהיא מביאה את התוצאות. מבחינתי להיות בסניף ישראל, זה לחזור הביתה. הסניף היום נמצא במקום אחר של חדשנות ויצירתיות. יש פתיחות ליזום, תחושה של עשייה באוויר, ראש יותר צעיר, תכנון קדימה ולא רק כיבוי שריפות. אני בטוחה שאל על של תקיים את ההבטחה שדברים 2018 הולכים להראות אחרת, וכולנו פה עובדים יומם וליל כדי להוביל את השינויים בשוק התעופה". "אנחנו עם הפנים קדימה" מיכל כהן-גונזלז, מנהלת שיווק ישראל תקיים 2018 ״אל על של את ההבטחה שדברים הולכים להראות אחרת. כולנו עובדים יומם וליל כדי להוביל שינויים״ 23 » פספורט
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3