פספורט 710 - חורף לבן

תוכן פרסומי א לפי תלונות ותביעות של לקוחות מוגשים מדי שנה נגד משרדי נסיעות, והמיזם החדש נועד לענות על הצורך להתמודד עם התופעה בצורה מיטבית ללא הקצאת אמצעים וכוח אדם חיוני לעבודה השוטפת של המשרד, אלא באמצעות מיקור חוץ מיומן, יעיל וגם חסכוני. ישר – שירותי ייעוץ המיזם החדש של חברת הוא פרי יוזמתם של שני אנשי תיירות בתיירות בכירים ועתירי ניסיון: נוקי שגב ומני רפפורט. , מוותיקי ענף התיירות בארץ, מנכ"ל נוקי (חנוך) שגב ויו"ר 'שכר תור', סגן יו"ר וגזבר התאחדות סוכני הנסיעות, יועץ בכיר לשר התיירות ומנכ"ל האגודה לקידום התיירות בישראל, סמנכ"ל חברת הצליינות 'כריסטיאן טורס', ובעבר מבעלי משרדי הנסיעות: הריטג' טורס, אחים אברהמוף וגולדן טורס. , מנהל שיווק, מכירות ושירות, שמילא מני רפפורט מגוון תפקידים בענף: סמנכ"ל גולדן טורס, מנהל מחלקת השייט של קבוצת סיגנל, מנהל המכירות של רויאל קריביאן ב'קשרי תעופה', ובעל ניסיון רב בהליכי שירות וגישור של גופי תיירות שונים. 'ישר' מציעה מגוון שירותים למשרדי הנסיעות: • מענה לפניות ותלונות של לקוחות בעקבות בירור במשרד • טיפול בתביעות קטנות (לא טיפול משפטי): בדיקה וניתוח התביעה, מו"מ עם התובעים, כתב הגנה במקרה הצורך • הקמת אתר 'שירות לקוחות' לטיפול בפניות • ניהול הליכי גישור • הקמת מערך לשימור לקוחות פנינו אל נוקי שגב כדי לשמוע ממקור ראשון על המיזם החדש ועל התועלת, שמשרדי הנסיעות עשויים להפיק ממנו. מה היה המניע להקמת המיזם? "אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל מתוך הניסיון והיסטוריה שלי בענף למדתי על הצורך ועל החשיבות של הנושא. לב העניין הוא להימנע מן הצורך בהעסקת כוח אדם במחיר גבוה, ובמקום זאת, לטפל בפניות ובתלונות של לקוחות באמצעות מיקור חוץ". האם זה אכן צורך חיוני? "כן. אף אחד לא חשב על זה בעבר, אבל כיום בענף התיירות קיים ריבוי גדול של פניות ותלונות, והמטרה שלנו לתת שירות כדי להתמודד עם הנושא. במקום להחזיק עובד קבוע עם משכורת ותנאים סוציאליים וכל מהשכרוך, אנחנו מציעיםשירות במחיר נמוך, אותו אפשר לכסות בטיפול בתביעה אחת. הרי היום בבית משפט לתביעות קטנות נוסעים לא מרוצים תובעים פיצוי מלא של התשלום ששילמו על כל החבילה". [email protected] : ׀ דוא״ל 055-5506091 :׳ ׀ טל 054-3007301 ׀ מני רפפורט 054-4443666 חנוך נוקי שגב יש צורך במיומנות מיוחדת לטיפול בתלונות ובתביעות? "צריך לדעת לטפל בנושאים האלה. אני ומני עוסקים בנושאי שירות כאלה בשנים האחרונות, ובמשך כל שנותיי בענף, במגוון התפקידים שמילאתי, למדתי, טיפלתי ורכשתי ניסיון מקיף בנושאים אלה". כיצד אתם יוצרים קשר עם משרדי הנסיעות? "אנו מקיימים פגישות עם גורמים רבים בענף, ששמעו על המיזם והביעו התעניינות, ונשמח להציג את הדברים בפני , לחסוך 2020 כל מי שמעוניין, דווקא בשנה מאתגרת כמו בעלויות. יש לנו אתר אינטרנט, ובקרוב נעלה גם אתר משוכלל, אך כל מה שצריך, זה להתקשר אלינו. אנחנו ערוכים לטפל בפניות חד פעמיות, וכמובן, גם בתוכניות המותאמות לצרכים של כל משרד, ונשמח להציע חבילת 'שירות לקוחות', שתחסוך למשרד כסף ואמצעים". נוקי (חנוך) שגב מני רפפורט 'שירות לקוחות' יעיל וחסכוני למשרדי הנסיעות פספורט 24

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3