פספורט גיליון 677
הזירה כל מה שחם בתיירות ובתעופה זזים לא רק ברלין אגודת ידידי הבאוהאוס ישראל-גרמניה הושקה השבוע (ד') במסעדת בשדרות רוטשילד בתל אביב. לאירוע במסעדה, הפועלת במבנה milgo & milbar , שהגיע ריינהר הסלפוף באוהאוס, נכחו: שר חבל סקסוניה-אנהלט בגרמניה, אנשי כלכלה ותיירות גרמנים. עוד נכחו באירוע: 15 לישראל בראש משלחת של , מנהלת מחלקת קבוצות בתלמה; דורית זומר , מנכ"ל אופקים-גלובל; גיא מלמד בכרמל תיירות; fit , מנהל מחלקת אורי נדיב מטל תעופה; דני דונר ו גדעון טלהר , גולדי מולר , מנהלת "ביס גרמניה" מקבוצת גנים טורס. לדברי ורדה מרק ו- מנהלת לשכת התיירות ישראל-גרמניה: "אנחנו מקווים שבאמצעות הבאוהאוס ובכלל, ישראלים יגלו את חבל סקסוניה המציע שפע של נופים וטבע". משמאל: גולדי מולר (משמאל) וריינהר הסלפוף , כסמנכ"ל משאבי אנוש של חטיבת הדיור המוגן של קבוצת עזריאלי, רונן כהן # מונה כסמנכ"ל משאבי אנוש ברשת קראון פלאזה , מונה כמנכ"ל 'הגושרים מלון בטבע' דורון קרן # , מנכ"ל הגושרים מלון בטבע, מונה כמנכ"ל מלון 'אחוזת אסיינדה ביער' דודו עוז # ,2010 , סמנכ"לית השיווק והמסחר של רשת המלונות משנת ענת סטאריק דהאן # חודשים לאחר שמנכ"ל הרשת, רפי וינר, הודיע על עזיבה 3- הודיעה על עזיבה, כ כהן קרן עוז סטאריק דהאן זינוק בעלייה: מיתוג חדש לאופרן אופרן משיקה מיתוג ולוגו חדשים. תהליך המיתוג מחדש הוא חלק מתהליך דיגיטציה מלאה של אופרן, כשמטרת החברה היא מיצוב מחדש בתחום התיירות בכלל והשכרת הרכב בפרט נוכח המגמות בענף. התהליך כלל שלושה חלקים: הראשון כלל עבודה על איכות המוצר מול הספקים והתאמתו לצרכי לקוחות הקצה. במסגרת חלק זה הוסיפה .2017 אופרן את הכיסוי המורחב לצמיגים, שמשות ועוד, שהוצג במאי חלק זה כלל גם ריענון והוספה של ספקים במספר רב של יעדים; החלק שני - שיפור חוויית המשתמש במוצר על ידי השקת צ'ט לייב ללקוחות תוך כדי הנסיעה שלהם, חלק זה איפשר איסוף חוות דעת מלקוחות על חודשים נאספו במחשבי 10 השרות וספקי הרכב השונים - בפרק זמן של אלף חוות דעת שאפשרו לנו סינון ושיפור של המוצר; 10- החברה מעל ל והחלק השלישי - שיפור המערך הטכנולוגי, שכלל הוספה ושיכלול של ממשקי ספקים, שדרוג האתר, התאמה מרבית של המנוע למובייל והקמת , אופיר דנאי צוות תמיכה ייעודי באופרן לערוצים הדיגיטליים. לדברי מנכ"ל אופרן, "המיתוג החדש הוא צעד משלים לתהליך אסטרטגי כולל ) סטנדרטי. השאיפה meta search של החברה. אופרן אינה מנוע חיפוש ( שנים של למידה 28 שלנו להביא את הידע, הניסיון והמומחיות שלנו לאחר ולעשות לכל שוק בו אנחנו פועלים את ההתאמות הרלוונטיות. בשורה התחתונה, אנו בוררים ומסננים את התוצאות עבור הלקוחות שלנו כדי למצוא את הרכב והספק שהכי יתאים עבורם. הדגש של אופרן הוא איכות, כשהמטרה היא להעלות את הסטנדרטים בתחום השכרת הרכב בחו"ל". , מנהלת השיווק והמסחר של אופרן מוסיפה: "בשנים האחרונות ליהי בבלי אנחנו משקיעים משאבים ושמים פוקוס גדול על הטכנולוגיה והאתר שלנו. לשמחתי, חל גידול עצום בשימוש באתר, לצורך הזמנות ולשימושים נוספים כמו שינויים בהזמנות, כירטוס, שירות לקוחות ותביעות החזר השתתפות עצמית במקרים של נזק. דוגמה נוספת לכך היא הממשקים שאנו מתפעלים מול הספקים שלנו, שהם ברמה שמעטים בענף מחזיקים בה נכון להיום ומאפשרים נגישות למחירים ותעריפים שלא היו חשופים לשוק הישראלי בעבר". עוד לדבריה, "במקביל, אנו שמים דגש משמעותי על פיתוח הממשקים מול סוכנים והלקוחות - הצ'ט החי מול שירות הלקוחות שלנו עבור שוכרי הרכב בעת שהותם בחו"ל מעניק מעטפת ביטחון מרגע הלקיחה ועד החזרת הרכב, עם שירות דיגיטלי מהיר ובעברית (במובייל או בדסקטופ). יש לנו חידושים ופיתוחים רבים בקנה, כדאי להמשיך ולעקוב". ליהי בבלי פולניה זה לא רק אופי: חברת התעופה לוט הציגה יופי של מחירי מבצע ביריד "ישראל-פולין", שהתקיים באחרונה במלון הרודס בת"א בהשתתפות עשרות סוכני וסיטונאי תיירות, הציג יונתן בוברוב, מנכ"ל חברת התעופה הפולנית השנים 3- קווים חדשים ב 40 'לוט' בישראל את ההתפתחויות בחברה: השקת לצי המטוסים של 2020 מטוסים נוספים שיצטרפו עד שנת 12- האחרונות ו מטוסים. זאת ועוד, החברה הודיעה ביריד, לו שותפים גם 64 החברה המונה כיום לשכות תיירות שונות מפולין, על מבצע חדש: טיסות לוורשה במחיר של החל דולר ולערים נוספות כמו ז'שוב, גדנסק, ורוצלאב, פוזנן ולובלין במחירים 149- מ טיסות 21 ). לוט מפעילה 25.5- דולר (להזמנות וכרטוסים עד ה 89- של החל מ 7- טיסות יומית בקו ת"א-ורשה עם קשר נוח ל 2 שבועיות מ/אל נתב"ג, לרבות ערים בפולין (קרקוב, לובלין, ורוצלאב, גדנסק, פוזנן, לובלין, ז'שוב). באחרונה השיקה לוט קו חדש לסינגפור בטיסות המשך מוורשה. עדי אזולאי וצוות 'פספורט' לזיוה לוריא מנכ"לית איירתור מזל טוב ומיטב הברכות להולדת הנכד פספורט » 20
RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3