פספורט 723 - יוון & קפריסין

ר הקפריסאית, Louis שת מלונות שנות פעילות, 80 המציינת החודש מלונות, אתרי נופש 18 מפעילה כיום ו-ווילות ברחבי קפריסין, מה שהופך אותה לרשת המלונות הוותיקה והגדולה ביותר באי השכן. אם מוסיפים למנעד המכובד בקפריסין המלונות שמפעילה הרשת גם בקורפו, 6 את כרתים, רודוס ומיקונוס, מקבלים מעצמה מלונאית לא קטנה. רגע לפני הפתיחה הרשמית של מלונות הרשת Jason( לתיירים הישראלים, ג'ייסון פרידוס וחבר בוועד Louis ), מנכ”ל רשת Perdios המנהל של התאחדות המלונות בקפריסין, מדבר על ההיערכות לקראת הנהירה הצפויהשל ישראלים הקיץ, על יזמי התיירות הישראלים ועל ההחלטה למצב את מלון הדגל של הרשת ל"מבוגרים בלבד”. מה אתה צופה לתיירות בקפריסין? “קפריסין הוא אי גן עדן ואחד המקומות הבודדים בעולם בו אפשר ללכת לסקי בהרים ולשחות בים באותו יום. ההיסטוריה של קפריסין, מיקומה בים התיכון, האקלים הנח לצד היצע נרחב של מלונות הופכים אותה לאחת האפשרויות הטובות ביותר לחופשה. מהתמ”ג של קפריסין מבוסס 20%- לא בכדי כ על תיירות, נתון המחייב אותנו להכין וליישם מדיניות צמיחה מדורגת בתחום התיירות, שתיבנה בשיתוף עם משרד התיירות בקפריסין, בעלי המלונות וסוכני הנסיעות. התוכנית חייבת לקחת בחשבון שמירה על הנכסים הטבעיים של האי, שמירה על איכות הסביבה, פיתוח ההון האנושי והעסקי בקפריסין, פיתוח תשתיות והגדלת ההשקעות הזרות. כל אלה במשולב יאפשרו לקפריסין ולרשת שלנו לממש את מלוא הפוטנציאל בתחום התיירות". מהם הצעדים שנקטתם על מנת לשמור על הצוות והאורחים מפני הקורונה? "הרשת עוקבת באדיקותאחר הצעדיםשאושרו ע"י ממשלת קפריסין בכדי להבטיח את שלומם של האורחים ושל העובדים. אחד המהלכים 123RF ,LOUIS ivimare צילומים: רשת מלונות "בקפריסין אפשר ללכת לסקי בהרים ולשחות בים באותו יום” שיישמנו להבטחת הבטיחות של האורחים ולצמצם את ההמתנה בעמדת הקבלה הוא מעבר ליישום חווית אורחים דיגיטלית. פיתחנו My Happy Place אפליקציה לסלולר שלקוחות יכולים להוריד לפני הגעתם למלונות שלנו וממנה יכולים לבצע צ’ק-אין מקוון, להזמין מראש מקום למסעדה במלון, לעקוב אחר התוכנית של כל מלון וכו'. בנוסף, אני גאה לומר שאנחנו רשת המלונות היחידה בקפריסין מהירות בחינם לאורחים PCR המציעה בדיקות לילות או יותר בשטחי המלון לפני 7 השוהים החזרה לארצם. האורחים השוהים לזמן קצר במחיר PCR יותר יכולים ליהנות מבדיקת מסובסד". איך הרשת נערכת לעונת התיירות הקרובה לצד הקורונה? עשורים במהלכם 8- “אנו פועלים כבר למעלה מ למדנו להתאים את עצמנו למגמות האחרונות בתעשייה. השנה, בחרנו לעבור ממיקוד של מוצר למיקוד של חווית לקוח. בהתאם לכך, פספורט 12

RkJQdWJsaXNoZXIy NTY2NjQ3