Table of Contents Table of Contents
Next Page  29 / 98 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 29 / 98 Previous Page
Page Background

27

2016

ספטמבר

׀

אנשי השנה

פספורט

אנשי השנה

ת ש ע ״ ו

של כל העוסקים במלאכה אצלנו, שגורם עסקי רציני מחוץ לענף התיירות בוחר

להיכנס לענף באמצעות השקעה בחברה כשלנו".

אייל, יש לך מודל, שאתה רוצה לראות בו את קשרי תעופה?

"אני חושב שיש כמה מודלים, אבל החשוב ביותר זה לקחת את היתרונות של קשרי

תעופה ולמקסם אותם ברבעונים החלשים בתחום התיירות. כמו כן, יש אפשרויות

נוספות של שתפ"ים בינלאומיים, שניתן לבצע אותם, ואני איש של שתפ"ים כל חיי.

כל מה שנוכל לעשות בשיתוף פעולה וימקסם את היתרונות של קשרי תעופה,

אנחנו נהיה שם".

יורם, איך אתה רואה את המודל בו תובילו יחד את קשרי תעופה?

"אני מניח שאייל יתחיל להיכנס לעובי הקורה כבר בשבועות הקרובים והמודל

המנצח מבחינתי הינו מודל של שיתוף פעולה מפרה".

אייל, על אילו שיתופי פעולה אתה יכול להצביע?

"למשל, רשתות בתי מלון עם אזורים חדשים, שמתאימים לתכונות שהתייר הישראלי

אוהב ולא נחשף אליהן עדיין, ויש עוד תחומים שונים ומוטיבציה גבוהה להצלחה".

ענף התיירות תלוי מאד באירועים ביטחוניים, עננים וולקנים משביתי

טיסות, מחיר הדלק, שער הדולר, ומשתנים נוספים. יש חברות הנכנסות

לתחומים נוספים לצורך היציבות הכלכלית. האם אתה רואה את קשרי

תעופה בבעלותך נכנסת לתחומים נוספים?

"כן. יש כיוונים ורעיונות ואנחנו מתכוונים לטפח אותם בצורה יסודית אחרי שנלמד

ונכיר אותם מקרוב. אבל אני גם חושב, שאין תחום בעולם שאין לו בעייתיות משלו.

צריך ללכת נכון, למזער סיכונים. אני נמצא בתחום, שמושפע לא פחות מענף

התיירות, אבל בנינו את העסק בצורה כזו, שיש לנו עוגנים המגנים אלינו. אנחנו

צריכים לזכור, שהקהל הישראלי בשנים האחרונות שינה את יכולותיו ורצונותיו. ניקח,

לדוגמא, את כמות הימים שתייר ישראלי שוהה בחו"ל. בשנה-שנתיים האחרונות, אני

שנה. יש עוד לאן להתפתח".

10-15

חושב, שזה בסדרי גודל שונים ממה שהיה לפני

סגל: "החשוב ביותר זה

לקחת את היתרונות של

קשרי תעופה ולמקסם אותם

ברבעונים החלשים בתחום

התיירות"