

יום שלישי טז' באייר תשע"ה 51.50.5
»
פספורט
»
6
פנים אל פנים
ה
-2 באוגוסט 9991 ייזכר
לדורות כאחת מנקודות הציון
המרכזיות של עולם התעופה
הישראלי. אחרי שנים בהן שלטה אל על
בקו תל-אביב – ניו יורק, הצטרפה חברת
"קונטיננטל איירליינס" (לימים יונייטד
לאחר מיזוגה עם קונטיננטל ב-0102)
לתחרות על הקו הנחשק ל'תפוח
הגדול'. מי שהוביל את חברת התעופה
שהצטרפה בנחישות למרוץ הוא אבי
פרידמן, אשר כהרגלו, הפך את הקו לתל-
אביב, כמעט במיידי ,להצלחה מסחררת
בקנה מידה עולמי, עם למעלה מ-4.4
מיליון נוסעים ביותר מ-81 אלף המראות
ונחיתות.
2 טיסות יומיות ורווחיות למן היום הראשון
הוא ללא ספק השג מרשים ויוצא דופן,
גם במגרש של הגדולים. ואולם אפילו
עבור פרידמן, איש תיירות עטור תהילה
שהפך את דיזנהויז מחברה משפחתית
קטנה לחברת התיירות הגדולה והמובילה
בשוק הנסיעות הישראלי, המטרה
שהציב, להביא שינוי בשוק התעופה
הישראלי, התבררה כמאתגרת במיוחד
קפטן אמריקה –
אבי פרידמן, מנכ"ל
יונייטד איירליינס ישראל
פרידמן מוכיח כי גם לאחר 54 שנה בשוק הנסיעות
הישראלי, מהן 51 שנה כמנכ"ל יונייטד, מבחינתו אפילו
השמיים הם לא הגבול. רגע לפני פתיחת עונת הקיץ
הקרובה הוא מסכם עבור 'פספורט' תקופה רוויית
אתגרים והצלחות "גאה במה שהשגנו, אולם מבחינתנו
גיא פישקין
זו רק ההתחלה" //
אבי פרידמן. צילם: רמי זרנגר